Hindistan cevizi yağı kahve ile zayıflayanların yorumları



SORU #1
Merhaba ben Ayla son günlerde her yerde hindistan cevizi yağı kahve ile zayıflayanların bazı yorumlarını okuyorum. Bunlar reklam falan yapan tipler mi yoksa gerçekten işe yarıyor mu? Hindistan cevizi yağı ve kahve yağ yakıyor mu? zayıflatır mı? daha önce kullanan arkadaş var mı acaba? yardımcı olursa sevinirim. Yine bir umut Hindistan cevizi yağlı kahve içenlerden geldi. İnşallah kilo verdiriyordur ya. 4 aydır denemediğim kilo verme yöntemi kalmadı bir de hindistan cevizi yağı ve kahve ile zayıflama yöntemini denemek istiyorum. Kilo verdirir mi? arkadaşlar. cevap yazarsanız sevinirim.

Hindistan cevizi yağı kahve ile zayıflayanlardan gelen yorumlar ve cevaplar

Cansu: Canım bende ne denediysem olmadı bende hindistan cevizi yağı ile kahve kullandım ve 1 haftada yarım kilo verdim ama ne yaparsan yap diyet yapman şart. Öyle sadece kahve ve hindistan cevizi yağı ile kilo vermeyi hayal ediyorsan sakın başlama bile. Hatta önce bir diyetisyene görün derim.

Meltem: Ben 3-4 tane forum sitesinden hindistan cevizi yağı kahve ile zayıflayanlar yorumlarını okudum herkes ayrı bi şey söylüyor nasıl olacak da böyle kilo vereceğiz anlamadım. Denemek lazım ama çok umudum yok açıkçası.

Aylin: hindistan cevizi yağı ve kahve sizi tok tutmaya ve iştahınızı yok etmeye yarar. Öyle sadece kahve içerek ve içine hindistan cevizi yağı katarak kilo vermek imkansız. Bu sadece sizin diyetinize yardımcı olacak bir şey gibi düşünün.

Ali: Yağ yakan kahve ve hindistan cevizi yağı diye bu aralar bende çok duydum bu ikiliyi ama henüz deneme fırsatım olmadı. Her şeye olumsuz yaklaşmayın, benim sınıf arkadaşım Hindistan cevizi yağı kahve ile 1 ayda 5 kilo verdiğini söyledi. 

SORU #2

Hindistan cevizi yağı kahve ile nasıl kullanılır?

Daha hindistan cevizi yağı kahve tarifini bile bilmiyorum ben arkadaşlar. Adım Şeyma bu arada. Var mı nasıl yapıldığını, kullanıldığını bilen bir insan evladı.

Ebru: O kadarda değil youtube diye bir şey var. Al sana hindistan cevizi yağlı kahve tarifi


SORU #3

Hindistan cevizi yağlı kahve ne zaman içilmeli?

Burcu: Arkadaşlar Hindistan cevizi yağlı kahve nasıl yapılıyor falan her şeyi anladım da günde kaç bardak, ne kadar içilir? ne zaman içilir? bilgisi olan var mı?

Aslı: Ben günde en fazla 2 fincan Hindistan cevizi yağlı kahve içiyorum. Olayı abartmamak lazım. Her şeyin fazlası zarar. Hatta sabah aç karnına 1 defa içseniz bile bence çok daha faydalı olur.

Emel: Ben akşam yatmadan önce Hindistan cevizi yağı olan kahve içiyorum. Günde 2 kerede içemem maalesef. Bu bile bence yağ yakmada etkili. 3 gündür inceldiğimi ve zayıfladığımı hissediyorum.

Merve: Ya ne zaman içersen iç zaten 2-3 gün sonra ya yapmayı unutuyorsun yada canın istemiyor.

Arkadaşlar Hindistan cevizi yağlı kahve kullananlar tarafından konu altına gönderilmiş yorumları ve sorulmuş diğer soruları derledim. Sizlerde Hindistan cevizi yağı ve kahve ile kilo verme konusunda ki yorumlarınızı ve merak ettiğiniz soruları konu altına yazabilirsiniz.

Yorumlar

En Çok Okunan 4 Yazım

Aralıklı Oruç (İF) Diyeti

Mide Küçültme Ameliyatı Kaç Kilo Olanlara Yapılır?

Cici Bebe Kilo Aldırır Mı?

Kulakta Akupunktur (14 Günlük Diyet Listesi)

Bakmadan Geçmeyin :)

Çorba Diyeti İle İnanılmaz Zayıfladım:)🍲 Çorba Salata Diyeti İle Kilo Verme.

Eczanelerde Peynir Ekmek Gibi Satılan Zayıflama Ürünleri

Diyette Yumurta Yerine Ne Yenebilir ? Yumurta Yerine Geçen Yiyecekler

Diyette Sucuk Yenir Mi? Sucuk Kilo Aldırır Mı?

1 Paket (İnstant) Kuru Maya Kaç Kaşıktır?

Bitki Çayı Zayıflatır Mı? | Form Çayı Kilo Verdirir Mi?

Diyette Ciğer Yenir Mi? Ciğer Kilo Aldırır Mı?

Elma Yiyerek Süper Zayıflama.Akşam Yatmadan Önce Elma Yemek Kilo Aldırır Mı?

Çörçil Zayıflatır Mı? Diyette Çörçil İçilir Mi?

Gece Yatmadan Önce Limonlu Su İçmek Zayıflatır Mı?